czwartek, 23 stycznia 2014

APELUJĘ!

Ostatnio poinformowałam was, że bloga zostawię, lub znajdę wspólnika. Wszystko anuluję! Przejrzałam dzisiaj wszystkie posty, i wiecie co? Postanowiłam zostać - sama. Jakoś tak gdy czytałam te wszystkie rozdziały, zachciało mi się kontynuować, no i... Klamka zapadła! Postanowiłam jednak popracować nad blogiem, a mianowicie nad jego wyglądem. Tak, postanowiłam zrobić nowy image. Odświeżyć stary, poczciwy szablon. ;) Ogółem, pooglądałam kilka blogów innych dziewczyn no i pozazdrościłam... :D Poza tym 3 miesiące, wygląd jest niezmienny, coś trzeba nowego. Co więcej - muzyka się zepsuła, a czcionka jest taka "nijaka". To znaczy, lubię ją, ale na blogach moich ulubionych bloggerek pojawiają się prześliczne cudeńka w postaci czcionek, chyba wiecie o co mi chodzi, różne zawijaski itp. Zwiastun. AMATORSKI. Naoglądałam się zwiastunów z prawdziwego zdarzenia. Z gifami i w ogóle. Takich zawodowych, jak do filmów czy coś. Takich co tylko "ochy" i "achy" można gadać xD Wiem, że nie mam po co się wysilać, nie do końca wiem czy ktoś w ogóle mnie czyta. Poza 2 komentarzami, nie mam żadnych znaków od czytelników (których może nie mam?), ale postanowiłam się nie poddawać. Zareklamuję bloga jeszcze bardziej, poświęcę mu jeszcze więcej czasu, postaram się podsyłać go innym. Jeśli ktokolwiek to czyta, dajcie mi znać, jakkolwiek! Polećcie bloga znajomym, jeśli pojawią się chociaż 3 komentarze pod jednym postem, będę chyba wniebowzięta. Niektórzy mają 60 komentarzy, a ja...? Wierzę, że coś się zmieni. Proszę, nie pozwólcie mi wierzyć, że nadzieja jest matką głupich. Moim marzeniem zawsze było odniesienie blogerskiego sukcesu... Pomóżcie mi choć jedno z moich bezsensownych mrzonek spełnić. Dziękuję, pozdrawiam! ♥

1 komentarz: